Enesnazan8181 ben bi kere randevu almayı başardım kan testi yaptıracaktım. 5 Sn baktı gebelik var 18mm dedi, sıradaki hasta dedi... Çok yoğun oldukları için ilgilenemiyolar. Doktor sayısı yetersiz geliyor. Siteden çalışma saatlerine baktım öğlene kadar calışıp ameliyathaneye cıkıyolar. Yeni doktor mu gelmiş buluta , fiyatta iyimiş aslında eskişehir özel hastanede doğum paketi halinde 3500 dü burada da o rakamı duyunca şaşırdım. Ama bu yeni gelen doktorda birkaç aya gider mi 😧 bulutta beni düşindürüyor, batmış bir ara, sarf malzemesi kalitesiz midir, çovuk mikrop kaparmı, yoğun bakımı yok. Daha doğuma çok varken kafamı kurcalıyor bu düşünceler 😅