SemaKumtepe temizlik yönünden gözümle gördüm, yoğun bakım meselesine gelince Allah o duruma düşürmesin de aksi durumda devletin varmış oraya sevki olur inşallahhh kiii öyle biley söz konusu dahi değil şuanda. Doğum yapan diyince ben çok kişi duydum. Herkeste memnun. Batma olayı da olmamış. Iğdır a yabancı biri olarak araştırdık öğrendim. Doktora gelince çok ilgili bir bayan. Doğuma çocuk doktoru ile girmesi ekstra avantaj. Fiyatsa Abdulhamit in aldığı fiyatın dörtte biri. Ha Abdulhamit 3500 alıyor binde mediza 4500 bir geceden sonrası mediza sa 500 daha 5000. Yemin ederim ığdır kendini florida sandı. Amerika da Doğum a denk gelicek neredeyse 😂