Benimde ilk dogumum mecburen epidural sezeryan oldu hiç bı şey anlamamistim çok güzel gecmisti odaya çıktıktan sonra hemen ayaklandim ağrı sızı hissetmedm şuan tekrardan 29 haftalık hamileyim ama stres yapıyorum kendime çok ilkinde bilmiyerek tecrübe etmiştim şimdi ameliyatı düşünerek yatıp kalkiyorum resmen nasıl olacak diye panik atakta var biraz genel olsun diye istedim doktorumdan kabul etmedi sakinlestirici veririz hiç endişe etme dedi inşallah hayırlısıyla buda iyi geçer🤲