Seherak tazecikannee gözünüz aydın sezaryenmiydi nasıldı iyi hissederseniz yazın çok sevınırız acil şifalar🌸
tazecikannee Seherak çok rahattı ben zor bekliyordum hiçbişey hissetmiyorsunuz bulantınız oluyor sonra ağrılarınız başlıyor ama dayanılmıcak ağrı değil 🌸
Ezgifatma2010 Esmeral iki kızım 35 haftalık çok riskliyim bu kadarı bile yüreğime inecekti bişey olacak diye rabbim korusun inşallah saglıkla kucağıma alırım