Seherak Az zamanı kalanlar sezaryen olacak olan varmı özellikle spinalmi genel mi karar verdiniz paylaşırsanız sevınırım tecrubelı olanlarda lütfen
DeustchBurcu Seherak daha zamanım çok ama ilkinde yakınlarımın tecrübesine dayanarak genel anestezi olmuştum, yine genel istiyorum
yesillimonn Seherak 86 günüm kaldi 😀spinal istiyorum inşallah panik atagim tutmaz ameliyat sırasında 😁
Ayseeeunal Seherak 35+2 deyiz normal istiyorum ama bakalım artık günler geçmiyor karar bile değiştirebilirim :)
Emineedrk Seherak bende spinal istiyorum ne kadar acı çekersem çekeyim oğlumun ağlamasını sesini sıcaklığını duymak istiyorum bide şeyi merak ediyorum mesela spinal bide epidural var sanırım biz mi seçiyoruz yoksa doktor mu karar veriyor
Seherak 20günüm kaldı planlı fakat çok kararsızım cesaret edemıycem gibi genelde çok kararlıydım ama çokmu acıyla uyanılıyor o beni biraz korkuttu tecrübe ve düşüncelerinİzi beklıyorum
yesillimonn Seherak Yalan söyliyemicem ilki geneldi uyanırken nefes almakta çok zorlandim ölüyorum sandim bide ameliyat yerim sızım sızım sizliyordu nefesim düzeldiği an bağırarak gözlerimi açtım acı dan o yüzden spinal istiyorum
Evlatkokusu Seherak ben birinci sezaryende çok acı hissetmedim ama ikinci de çok şiddetli ağrı ile uyandım bence bünye ile alakalı
DeustchBurcu Seherak herkesin acı eşiği farklı tabi de bende hiçbir zorluk olmadı, kızıma da aynı gün itibarıyla kendim baktım
Seherak yesillimonn bende çok panık olurum hissederim görmek duymak istemem diye düşünüyorum bide kan verırken bıle tansıyonum tak düşüyor kusma gelıyor puf
Ozlemduman yesillimonn benim ilk sezaryenim de panik atak geçirdim o zaman sakinleştirici vermişlerdi
yesillimonn Seherak Bu arada eltim de ikinci doğumunu yapti onun da ilki genel di spinal oldu kesinlikle spinal ol diyor sakinleştirici yapiyorlarmis öyle paniklik bir durum olmuyormus ondan cesaret aldim biraz 😀
Seherak Emineedrk hepımızın hakkında hayırlısı olsun bende bebegımı gormek daha uzun sure ağrısız acısı kalıp emzırme rahatça kucaklama ılgılenmek ıstyorum inş cesaret edebılırım spinale
Ozlemduman Emineedrk anestezi doktoruyla birlikte karar veriyorsunuz. Doğum tarihi ve saati belli olunca doktorunuz sizi anestezi doktoruna yönlendiriyor onunla görüşüyorsunuz size sorular soruyor. Genel ve spinal anestezinin artılarını eksilerini size söyluyor ve kendi önerisini sunuyor seçim size kalıyor
Seherak Emineedrk doktorunuzla doğumun seyri karar verıldıkten sonra anestezi uzmanıyla karar verıyorsunuz o şekılde planlanıyor
Seherak 35+6 yım bnde arkadaşlar 14 nisan günümüz bende bir an önce hayırlısı ne ise olsun istiyorum sormayın sıkıntılar çok zaten yürümek nefes almak bebekte iri benım şuan 3.400 erkende gelebilir gibi o yüzden bu anesteziye bi karar versem kafamda büyüdü🫣
yesillimonn Seherak Doktorunu dinle cnm zaten ameliyat sirasinda önüne perde cekiyorlar hiç birşey gormuyorsun
Emineedrk Seherak kesinlikle kötü düşünmeyin ben kendimi hep ultrasonda bile görünce ağrın geçiyor bide gerçeğini düşün diyip gaza getiriyorum kontrollerden bile çıkarken eve gelene kadar fotoğrafına bakıyorum
Ozlemduman Seherak 28 mart salı sabahı sezaryen olacağım Allah’ın izniyle. Ikinci sezaryenim olacak bu spinal yapacaklar. Ilkinde de spinal olmuştu.
Seherak Ozlemduman sağlıkla kucaklayın inş agrısız acısız en hafıf şekılde atlatın sizler de bana dua edın çok az kalmış sizin ne güzel bana günler durdu sanki karnım patlıyor artk çünkü 😂
yesillimonn Ozlemduman Ay valla en korktuğum da o doktoruma soylicem zaten panik atagim var ilk önce sakinleştirici yaparlar mi yoksa bebek çıkınca mi yapiyorlar 😀