Tuubath olabilir , yani her hasta doktor aynı uyumu sağlayamıyor , o yüzden bi memnuniyetsizlik olabiliyor . Eğer yol alamıyorsanız , size yeterli gelmiyorsa , bence yol yakın iken size hitap eden, kafanıza takılan şeyleri size uygun bi şekilde açıklayabilen bi doktorla devam edebilirsiniz . İçinizde rahat eder .