burcin-2202 Tuubath ben ancak kendi doktorumu önerebilirim . Söylemiştim Yunus Çavuş Memorial iyi ilgili bi doktor . Her sorunuza içtenlikle cvp bulabilirsiniz , bide acil bi durum olursa cep telefonunu bile arayabiliyorsunuz .
Neslihan-3388 bbyyzl bende diyarbakırdayım doktorumu değiştirmek istiyorum Özgür Özkul internette gördüm iyi bir doktormu memnunmusunuz
mucizemm_00 Elo211 aynen doğrudur canım kız bı baktın bı gün orda karşılaşırz🤭 görüş gününüz ne zaman ve kaç haftalıksinz
mucizemm_00 Elo211 hm anladım canım kavuşmaaya az kalmış 😍🌸benimde Perşembe günü kontrolüm var iki haftada bir gidiyorm bende daha önce erken doğum yaptığım için iki haftada bı gidiyorm 😊
Elo211 dorukkusumunannesi henuz konuşmadık desem dalga gecer misin ki 😅 ama bidaha gidisimde konusacaz konusmamamin sebebi de nede olsa mecburum yani orda yapicam doğumu ne kadarsa mecbur düşüncesinden dolayi konusmadik hic