munevver_frt Hjilhn Diyarbakırda yaşıyorum bende ilk 3 ay memorial Aydın ılgına gittim sonrası değiştirdim bower hastanesi fatmanur hançere gidiyorum
Tuubath Sjsjsjsj ya her gittiğimde hatırlamaz öyle çok hastası da yok gibi görünüyor bir de kaç defadır beni fazlasıyla korkutuyor kalp parlaklığı ve böbrek genişlemesi vardı beni aradı bunlar telefonda konuşulmaz yüz yüze konuşalım diye bir konuşma yaptı hastaneye gidene kadar ki ruh halim çok çok kötüydü acaba farklı bir doktorla mı devam etsem diye düşündürdü beni bu yüzden
Ledeyna21 Tuubath ben ikinci gebeliğimde gidiyordum ilgili ve uzun ilgileniyordu neden memnun değilsiniz acaba bu gebeliğimde de Burhan özele gidiyorum oda iyi bi doktor aynı hastanede hatta karşılıklı odalar
Tuubath Ledeyna21 benim ilk gebeliğim çok bilgim yok açıkçası yanılıyor da olabilirim ilgisi noktasında ama üst kısımda da dediğim gibi arayıp beni çağırdığı tavrı rahatsız etti beni
burcin-2202 Tuubath evet yunus çavuş memorialde çok iyi doktor ve ilgili . Bende Diyarbakırlıyım , yurtdışında yaşıyorum , 34 haftadayız . Diyarbakır’daki doktorum ve ilk üç ayıda onun kontrolünde geçirdim .
Ledeyna21 Tuubath genelde riskli gebeliklere bakıyor iyi bi doktor ama çok yoğun o yüzden ben tercih etmedim geçen hafta doğum yaptım hastane gayet temiz hijyenik ebelerde ilgili ve iyilerdi doktorumda doğumuma girdi
munevver_frt Hjilhn demekki herkesin enerjisi uyuşmuyor beklenti meselesi benim beklentimi karşılamadı
Burnumageliyoduslkmsn Hjilhn iyi değil rahmetli halamın eşinin kendi hastanesi kadın dogumu önermiyorlar
S_A21 Diyarbakır bower hastanesinde muayene ücreti ne kadar acaba bilen var mı birde orda sezeryan doğum yapan ya da yapmak isteyen ortalama fiyatı nedir acaba
Hjilhn S_A21 yani 600 küsür aştı degıldır ama net hangi doktor ne kadar gitmeden telefonla bilgi vermiyorlar
Tuubath burcin-2202 bilmiyorum kararsız kaldım Mehmet Nafi sakar için herkes iyi demiş içindeki cevheri bi ben mi görememişim şaşkınım şu an :)