Aksa_korkmaz SemraSnmezTuru inşaAllah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı senin cinsiyeti nedir? Biz bi prenses bekliyoruz inşaAllah 😍
Fatozs42 Unalcagla evet canım benimde ilk gebeliğim ilk baslarda bu kadar heyecan yok ama son ay insan hemen gelsin istiyor vallahi
EmineBurcuTfekiSar Bizde 34+5 olduk bugün. Ben hala sezeryan mı olsam bilemiyorum. Gebelik zehirlenmesi şüphesi ile sürekli takipteyim ama Allah’a şükür değerlerim iyi böyle giderse normla Doğum da yapabilirsin dedi doktorum. Ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hem ondan hemde sancım gelene kadar beklemek çok zor geliyor. Çünkü aşırı takıntılıyım. Heran karnımda bişey olursa korkusu yaşıyorum. Birde bebeğini kaybeden annelerin postlarını okudukça kötü oluyorum. Az öncede bir anne bebeğini kaybetmiş onu okudum. Allah yardımcısı olsun sabır versin o kadar kötü oldum ki. Biliyorum bunun erkenden doğurmakta ba niçbirşeyle alakası yok. Rabbim ne yazarsa onu yaşayacağız. Doğduktan sonra bişey olup olmayacağının hiçbirşey garantisi yok. Neden böyle psikolojim anlamıyorum. Yani benim için son haftalar psikolojik olarak zor geçiyor. Tüm kalbimle Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🤲 Allah’ım kimseye evlat acısı yaşatmasın.
betard EmineBurcuTfekiSar Amin Allah kimseye yaşatmasın evlat acısını 🙏🏻Bende öyleyim son zamanlarda inanılmaz takıntılıyım kendi kendime ağlıyorum korkuyorum bebeğime bişey olmasın bana olmasın diye😔hormonlardan gAliba Allah yardımcımız olsun 😔
Fatozs42 Unalcagla ben geçenlerde sancılandim nst de %60 sancim cikiyordu ama açilma yoktu ilaçla durduruldu simdi hep bir tetikteyim herşeyimi hazirladim sizin hazırlıklar ne durumda
Saliha0540 Unalcagla son 27 gün aralik 5 te dogum görünüyor ama doktorum aralik 10 da olabilir dedi cunku normal doğum olacak gibi inşallah 😍
Unalcagla Saliha0540 benim belli değil valla bebeğimin poposu aşağıda başı yukardaymış döner diyorlar inşaALLÂH.. 😍
RveydaCokunnceoglu Saliha0540 merhaba bir şey sormak istedim normal Doğum olacağını alttan muane ile söylemedi değil mi ? Ultrasondan bakarak mı söyledi ?
EmineBurcuTfekiSar betard sanırım öyle. Allah’ım sağlıkla doğurup sağlıkla büyütmemizi nasip etsin. Yüce Rabbim herkese evladını bağışlasın inşallah 🤲
Fatozs42 gamzelianne16 canim en son 32 haftalikken 2200 gramdi simdi 36+3 hftalik olduk kaç oldu bilmiyorum
CansuOztomurcuk 33+2 bizimde son 47 günümüz. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, başka bir şey istemiyorum. 🙏🏼💙