Selmayakup 35+1 bizimde 12.12.18 doğum gözüküyor dedi doktorumuz bakalım ne zaman gelecek küçük prens ..
Alyaam Nefesimm Var mı sizde bir belirti benim ara ara yalancı sancılarım oluyor karnım hep taş gibi ama bebeğimin hareketleri falan gayet iyi 🌸
Elons 34+6 bizimde son 36 günümüz kaldı Allahın izniyle hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi
Fatozs42 Unalcagla evet canım benimde ilk gebeliğim ilk baslarda bu kadar heyecan yok ama son ay insan hemen gelsin istiyor vallahi