Fatozs42 Unalcagla ben geçenlerde sancılandim nst de %60 sancim cikiyordu ama açilma yoktu ilaçla durduruldu simdi hep bir tetikteyim herşeyimi hazirladim sizin hazırlıklar ne durumda
Fatozs42 gamzelianne16 canim en son 32 haftalikken 2200 gramdi simdi 36+3 hftalik olduk kaç oldu bilmiyorum
Aksa_korkmaz Unalcagla bizim ki dönmüştü 31 haftada dün kontrolümüz vardı tekrar makat pozisyonuna dönmüş 😒 bir daha ki kontrolümüz 36 haftada inşaAllah döner o zamana kadar ya çok istiyorum normal doğum yapmayı
Aksa_korkmaz SemraSnmezTuru inşaAllah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı senin cinsiyeti nedir? Biz bi prenses bekliyoruz inşaAllah 😍
Unalcagla Krm ben instagram'da gördüm.. Elle çeviriyorlar.. Etlik Zübeyde hanım'a gidiyorum. Biz onu normal ya da sezaryen durumunda çeviriyoruz dedi. Yakın çevrem vaktin var döner dediler. Çok ağrım var valla..
VahideEktirir Unalcagla benimde 34 gün kaldı suan 35+2 gnluk ama benm sabırsızım erken gelicek gibi doğum kanalına 2 hafta önceden grmiş karnmda kasılmalar var kasıklarımda agrıyo en azndan 37 haftalık olsam bari 😔
Unalcagla VahideEktirir bende dün özele gittim kilosunu öğrenmek için.. Rahim kasılmalarım varmış, ilaç verdi. Suyun içine toz gibi karışım.. 1 ay kullanacağım inşaALLÂH..
Krm Unalcagla yok ya ay elle nasıl cevirecekler ben merdiven çıkma ve selviks kasları harekete geçiren kalça egzersizlerini kastedmistim.
Eeelllliiiiiifffffffff Ozlemmehmet 36haftalık dr en son gittiğim gün normal olarak dedi ama Cuma gidicem bakalım ağrılarım var biraz şikayetlerim var belli olur ozaman