Melikeysvr benim ilk doğumum normal başlayıp suni ile devam edip sezaryen ile bitti ama inan bana öyle çok korkulacak bir yanı yok, evladına baktıkça tekrar olsa tekrar cekerim diyorsun, ben belki tek doğum da 3 doğum yapacak kadar sancı ağrı çektim ama doğum korkunç bir şey olsaydı 8 ay sonra kendi isteğimle ikinciyi yapmazdım, sadece ana odaklan herşeyi zamanı gelince yaşa, suan bilmediğin birşey için kendini strese sokma, tekrardan söylüyorum doğum korkunç bir şey olsaydı milyarlarca yıldır ve şuan zaman da kimse ikinci üçüncüyü yapmazdı.