Melikeysvr ilk haftalar hormonlarin da etkisiyle normalden daha fazla duygusal, ya da negatif olabiliriz canim. Bi iki ay gecip geriye bakinca anlayacaksin bak.
Acisiz dogum tabi ki yok. Ama canimiz ilk defa acimiyor ki. Bazen dis agrisi, bazen kol kirigi, bazen cok siddetli adet sancisi da geciriyoruz. Dogum sancisi da bizi oldurecek bi aci degil. Kesinlikle vucudunun kaldirabilecegi bi aci olarak bak. Hergun binlerce kadin dogum yapiyor, hepsi de basariyor bebekler hic birimizin icinde kalmiyor 😊 sen de her kadin gibi guclusun, vucudun da bebegini dogurabilecek kadar guclu 💪