Esralimuu bi anlık oluyor o gaz bende öyleyim ama aradan biraz zaman geçiyor nasıl olacak diyorum olmaz yapamam dayanamam ya hemen doğmazsa bir de o kadar acı çekip olmayınca sezeryan a gitmek var o daha kötü her türlü kötü düşünüyorum yani kalbim sıkışıyor düşündükçe