Ben de iki hafta önce molamda yemek yedim yediğim yemek sanki ağzımda boğazım yanıyor midem şişti. Afedersiniz çıkardım onu çok kötü oldum. Sonra medpamit serum verdiler acilde. Yoğurt kefir peynir öyle şeylerle beslen dedi iki üç gün. Dün yine yanmalar başladı acı geliyor boğazıma geğirme geliyor sürekli az az sık sık yememiz gerekiyormuş sanırım. Hamilelik reflüsü olabilir diyor internet ama doktoruma danışıcam.