Ymka malesef cok kotu asit.patlamasi yasiyorum bende resmen gece uyurken bianda kalkiyorum yataktan oturarak uyusam bile gene ayni gaviscon kullaniyorum bu ara baya rahat ettim 31 haftaya kadar hic ilac kullanmadim ama dayanamiyodum artik kendime eziyet etmisim