HappyMom
Herkese Hayırlı ramazanlar🤲🌸Bol bereketli günlerimiz olur inşallah 🙏
Ben tutmayacağım ama yinede ramazan heyecanı var içimde ilk defa ailemden ayrı Ramazan geçireceğim. Eşime güzel yemekler hazırlamam lazım 😁🙈
Bizim oralarda keşke fırınlarında keşkek yapılır sabah ezanında koyulur. Akşam iftar yakın alınır. Ramazan boyu evlerden eksik olmaz. Şimdi İstanbuldayım. O yüzden çömleğim var yinede.
Fırında keşkek
Tarhana çorbası
Patates kavurması
Ramazan şerbeti
Ev yapımı gül baklava 🤩