25 günlük bebeğim. Sleepy natural kullanıyorum. Pişik kremi de hem mustela aldım hem sudocrem. Duruma göre ikisinide kullanıyorum.
Sleepy sızdırıyo diyenler için şunu söyleyebilirim. Akşam 12 de değiştirip yatırıyorum sabah 7 8 gibi açıyorum sızdırmamış oluyo. Gündüz de 4 saatte bir öndeki sarı çizgi tamamen mavi olmuşsa değiştiriyorum. 2 kere sızdırdı, onda da hangi bez olsa sızdırırdı baya yapmıştı 🤭ben memnunum🤷🏻♀️