Kızlar merhaba 23 şubatta düşük yaptım beta değerimi sürekli kontrol ettirdim martın 16 sında 3.86 bugün baktırdım 2.7 arada altı gün var birde bugün gebelik testi yaptım hafif çizgi gördüm bundan beş gün önce yaptığım da bu çizgi yoktu sizce lütfen yardım edin 🤲