Zynp13- Valla doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hep sızdırıyor bi beden zaten büyük alıyorum çünkü kalıpları dar mesela 1 ve 2 arasında hiç bir fark yok aynılar 1 den direkt 3 e geçmiştim bi ara molfix denedik pişik yaptı hala sleepdeyim ama üstten hep sızdırıyor alt kısım kup kuru.
Pişik kremi olarak sudo krem aldım memnun kaldım.
Önerisi olan varsa bende faydalanmak isterim.