DanLa Baklava ayy bende de aynı soruun 😒 başlarda sürekli ekşi yiyodum tatlı ağzıma bile sürmedim ama 2 aydır nerdeyse ana öğün niyetine yiyesim var tatlıları 🙈 bide son kontrolde sanki alnımda yazıyomuş gibi doktor tatlıyı azalt demez mi 🤭 önüne geçebiliriz inşallah 😔
Baklava DanLa aynen yaw 😅 beni anlatiyo sanki 😅 Sanirim herkes ayni 😅 Banada dedi ama yok yapamiyorum olmuyo.
Baklava Aylnn oyy yapma basucuna filan koyma bari.ben uzak tutmaya calisiyom ama yinede aklim orda oluyo.
Baklava Yalinn8 ins bende biraz kendimi gecip onu dusunmeye baslarim 😏 Tv de bile şuan cikolata diyo mevzu cikolata ben ne yapiyim yaa 😅
-Seyda- Ben de 20 haftadan sonra cok dustum normalde pek aram yoktur tatliyla gerci hala serbetli tatli falan yemiyorum ama cikolata tuketimim cok artti🙄 yiorum ben de kisitlamiyorum
Minikus Baklava insallah canım çünkü bende öyleydim şimdi hasret çekiyorum karşıdan bakıp bakıp avucumu yaliyorum 😁😁
Gmzcngi Baklava ayy sorma canımya al bendende o kadar🤭 cikolata konusunda durduramıyorum kendimi hatta dün kardeşime pasta aldım doğum günümdü gözüm orda duran eklerlerde kaldı kendimi pastayı bırakıp onları yerken buldum😂😂
Baklava Gmzcngi ay tobe tobe yaa yine tekbasima sesli guldum 😅 insan hipnoz oluyo sanki dimi ne yaptigini bilmiyo 😅
DanLa Baklava olmuyo valla 🙈 inşallah sadece bize kilo olarak döner bebişlere bi zararı yoktur biri bunu garantilese ipin ucu iyice kopcak 😂😂
defnekrmn Baklava ben günlük bitter çikolata yiyorum çikolatanın tamamı değil bir veya iki karesini 😉
Medusa Yeterince hareket ediyor musunuz peki spor yürüyüş filan? Ödül sistemi geliştirebilirsiniz kendinize o zaman yine o kadar dokunmaz. Mesela yarım saat yürüdüm bi küçük parça mesela şu Ece çikolatalardan bir tane hakettim gibisinden. 🤗 hem hareket etmeye de teşvik olursunuz
Baklava Medusa malesef ben hep evde.hareket mareket yok.bi dun 20 dk yurudum saat gecti baya.yine 1 tane cikolata gitti.kizdim kendime ama gitti. Ins bugun ev hapsim bitiyo bundan sonra yuruyus yapicam yarim saatte olsa.
Gmzcngi Deletedmom308 benimde öyleydi ilk başta canım cok sevmeme rağmen hic yemek istemezdim ama 4 bucum aydan sonra ben benlikten cıktım😂😂
Baklava [bilinmeyen] ay pardon ya 😐 ozur. Ama nasi basa cikiyonuz diye sorcaktim sadece ama kimse başa cikamiyomus konu yine ayni yerde kaldi 😅
Yalinn8 Baklava Hahaha seninki çekim yasası eksenine girmiş hepten, bi sekilde karsina cikiyoo😂 yavass yavass azalt derim annesiiiii, illa bi sıkıntı cikicak die bise yok ama önlem iste
Laayla Baklava kafein içerdiği için 150 mg geçmemesi gerekiyomuş günlük aldığımız kafeinin ben de çok yiyodum bi ara şekerim yüksek çıktı hep🙈 dikkatli olmakta fayda var
Gmzcngi Baklava valla hipnoz oluyo eşimde dışarı kadar cıkmıstı döndü beni kasada para ödüyorum zannediyo😂 halbuki ben ekler dolabına dalmısım görünce gülmekten alamadı kendini😂
defnekrmn Baklava ama ben başka hiç tatlı yemiyorum sütlü şerbetli tatlılarla aram yoktur zaten 😂 ondan çok şanslıyım galiba 😬