Ozy Baklava offf yaa bendede basladi hamileligimin basinda cukulata görmek istemiyodum suan 20+3 haftaligim ve sürekli cukulata yemek istiyorum yememeye calissamda olmuyor 😞😞😞
Medusa Ben de bu ara portakala taktım ya, hatta şu anda da yiyorum 😂 insan belli bi dönemde belli bir şeye takıyor bence
Baklava Medusa portakal iyi ya.keske bende ona taksam saglikli bisey hic degilse.😅 Ins benimde canim bi sonraki donemde onu ister 😅
Baklava Yalinn8 benim seker problemim yok ama doktor ozellikle yeme dedi sanki daha beter oldu😅 Nasi başa cikiyonuz 😅
Baklava Deletedmom308 benim tatliyla cikolatayla hic aram yoktu. Ben hep tuzlucuydum. Ne oldu 20lerden sonra boyle ya 😅
Gmzcngi Deletedmom308 benimde öyleydi ilk başta canım cok sevmeme rağmen hic yemek istemezdim ama 4 bucum aydan sonra ben benlikten cıktım😂😂
Baklava Albatros3501 demek onceden seven hamileyken sevmiyor 🤔 Benim arkadasim tam bi cikolataciydi hamileyken degil normalken.kaşık kaşık yiyodu nasi yiyon ya onu diyodum 😅
Yalinn8 Baklava bende de yok ama sınırda dikkat et dedi ediyorum inan coook zor tutuyorum kendimi ama tutuyorum, seker çıkarsa daha sıkıntılı cunki o fikir tutuyo😒 hiic sevmememe ragmen cok nadir bitter yiyorum 1 lokma
mrymdnr Baklava ah ah bende öyleyim bide üstüne hamilelik şekeri çıktı ve ben kendime engel olamıyorum 😞
Baklava mrymdnr hay allahim yaa napcaz boyle bilmiyorum 😑 Kessin diye hurma atiyorum agzima yok yine cikolata istiyom 😏 Hurma yiyebiliyomusunuz
Deletedmom308 Baklava bende hamileliğin başından beri peynir ekmek sevdalısı oldum :) ne reçel istiyorum ne de sarelle:))
Albatros3501 Baklava işte hamilelik canım insanı şekilden şekle sokuyo 😂 bende beyaz lahana turşusu yemezdim ilk onu aşerdim mesela 😂😂😂😂 hamile olduğumu öyle farkettim 😂😂😂
Baklava Yalinn8 1 lokma 🤗 Iyi bari sen kendine hakim olabiliyormussun😊 Keske bende 1 lokmayla kurtarabilsem 😏
Aylnn Baklava kızlar 23+6 yım bende baş edemıyorum hergün 3-4tane yıyorum nolcak boyle bılmıyorum gece uykumdan uyanıyorum basımın ucuna koyuyorum yatmadan kalkıp yiyorum
Baklava Aylnn oyy yapma basucuna filan koyma bari.ben uzak tutmaya calisiyom ama yinede aklim orda oluyo.