09-11-22 Gumus25 bende o şekilde almayı düşünüyorum ne kadara aldınız linki var mı bir de nerden aldınız
Gumus25 09-11-22 e bebekten aldim. Graco marka linkini de atarım birazdan. Normalde 1700 tlydi indirimi takip ettim 1040 tlye aldim 😊
Seyma_erkan27 3Tospikannesi 2 kızım var şuan 😊 Büyük kızım 8 Küçüğü 7 Şuan 16+5 günlük bebişim dün doktorumuz kız bebek dedi🌺
Seval2468 09-11-22 16 +5 oldum 27 aylıkta bir oğlum var buda erkek. Evde hersey var sadece kiyafet alıcam haksızlık olmasın abisinden kalan pek bisey yok zaten hepsini dağıtmıştım . Ama büyük parçalar hepsi var evde .
Rabissssscee 09-11-22 16+5teyim ufaktan başladım diğer kontrol 18+2ye geliyor oda sıkıntısız geçerse odasını alacağız 🌸
3Tospikannesi Seyma_erkan27 Allah bağışlasın sağlıklı olsunlar da 🥰 benim kız, 14 lgs’ye hazırlanıyo oğlan 11 yaşında, buna, da kız gibi dedi cuma bakılacak bakalım 😊
Seyma_erkan27 3Tospikannesi Maşallah büyütmüş sün sen kuzuları Rabb’im bunuda sağlıkla almanızı nasip etsin inşallah 🤲❤️
3Tospikannesi Seyma_erkan27 amin canım inşallah teşekkür ederim evet büyüdüler şükür 😊 darısı senin kuzulara inşallah sağlıkka inşallah
Zbyde34 09-11-22 bizde 19+3 bende henüz hiç kıyafet almadım ana kucağı almıştım ağız bezi felan ufak tefek alıyorum bebek kıyafeti almak için çok heycanlıyım 😍 ramazandan sonra almayı düşünüyorum inşallah çok fazla almıycam tabi sizde ufak ufak alabilirsiniz hepsini bianda almaktansa
Hazalibis Beşik, puset, bebek arabası böyle pahalı şeylerden başlamak en mantıklısı bugün aldığın yarın aynı fiyata olmuyor maalesef ben bütün pahalı olan şeyleri bitirdim geriye zıbınlar bez kaldı geri kalan her şeyi bitti şükür 17+4 haftalığız
09-11-22 Hazalibis maşallah çok erken başlamışsıniz biz cinsiyetini hemen ogrenemedik deprem bölgesinde olduğum için yavaştan başlıyorum artık
esnyz14 09-11-22 18+1iz çoğu şeyini almaya çalışıyorum. Beşiğini bebek arabasını nevresimi falan aldım. 2 tane hastane çıkışı aldım birkaç tane tulum birkaç tane alt üst takım aldım. Biberonlarını aldım, emzik aldım. Islak mendili, bebek temizleme pamuğudur vs ufak tefek şeyleri de alıp koydum. Bence başlayın ufak tefek çok fazla şeyler var bütçe olarakta yavaş yavaş alındığında zorlamaz hem🙇🏻♀️
Nur_1411 09-11-22 bizde 16+4 olduk ben beşiği dolabı bebek arabasını hamilelik düşünmeye başladığımda alıp koymuştum iyiki almışım şuan kıyafet vs alıyoruz 14. Haftadan sonra baya bişeyler aldım ama hala eksiklerimiz var tabiki
Yirmisekizaralik 09-11-22 17+3 🐣 cinsiyeti iki hafta önce öğrendik beğendiğim iki tulum ve bir takım alarak başladık bayramdan sonra artık başlayacağım alışverişe tamamıyla 🥰
09-11-22 Yirmisekizaralik bende 16 da öğrendim yavaştan başlıyorum artık ama karar veremedim görerek mi almak doğru yoksa internetten mi