3Tospikannesi 😅 kız kardeşim de 6 aya kadar erkek biliyor du sonra kızı olacağını öğrendi ve kızı oldu. Görümcemede erkek dediler detaylı ultrason da kızı olacağını öğrendi 😅
Ben şuan 3.gebeligim 16 haftalık dün gittim kız dediler bakalım o şekilde kalıcak mı değişecek mi doktorlar da yanılıyor artık 🤷