Misketlimonum yagizegemom ilk doğumda kadınların yüzde 50 si 40 ve sonraki haftalarda doğuruyormuş dr um böyle demişti
gkcbrn Bende serklajlıyım normalde 38+4 sezaryen günümdü ama sancılarım cıkıyor tekrar sancım olduğunda alacak doktor suan 36+5🥺
MerveBursa Masal07_ 37+0 basinç agri var kendini toplama adet agrisi gibi agri karnim hiç düşmedi sezeryan olacam doktorum gün vermedi daha
Masal07_ MerveBursa benimde yarın çatı muayenesi var yarından sonra nasıl olacağı belli olacak inşallah 🙏🏻 size de rabbim kolay doğum nasip etsin
melekkalp227 Masal07_ bende 37 deyım 1 haftaya doğum olacak ama bugün aşırı sık tuvalete gidiyorum normalmi ki
Dlkzz Masal07_ bende 36+6 yım. Karnım düştü gibi sırt bel kasik agrisi da var. En kötüsü 2 cm acılmam var bekler mi cok tedirginim ya. Yarın kontrolüm var yemin ediyorum doktora gitmek fobim oldu.
Masal07_ Dlkzz rabbim zamanında sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin korkma 36. Haftaya giriş yapmışsın zaten için rahat olsun ☺️
Meers Masal07_ 36+ 3 teyim bebek kanala girdi sanırım karnım asago indi normal doğum istiyorum dün gece adet ağrısı gibi sancılarım oldu yarın doktor kontrolüne gideceğim durumları göreceğiz
Nurrr_33 Meers merhaba Ayşenur hanım nasıl biri memnun musunuz muayeneler çok kısa mi sürüyor yoksa ultrasonla falan uzun uzun bakıp tek tek gösterip soyluyor mu herşeyi renkli ultrason veriyormu 🙂
Sla8995 Masal07_ valla örnek bi foto varsa ben nette de bulamadım baktım da nasıl diye 😂ya da ben anlayamadım herhalde daha öyle bir şey yok sanırım