Nurrr_33 ben doğum yaptım 25 gün oldu Ayşenur hanım gerçekten çok çok iyi bir hekim en çokta doğumda anladım bunu 🥰 pozitif bir normal doğum hikayem oldu sayesinde muayeneler 10-15 dk kadar sürüyordu duruma göre gerekli tüm açıklamaları da yapıyordu ekstra bir soru sorma ihtiyacı çok duymadım ben renkli ultrason da veriyor belli
Bir haftadan sonra ama hatırlamıyorum çok küçükken vermiyor hiç keşke demedim Ayşenur hocadayken gönül rahatlığıyla tavsiye ederim 🙏🏻🥰