Masal07_ defneemom hayırlısıyla inşallah kucağına alırsın yolunu şaşırdı illahaki oda çok heyecanlı ☺️
Betulaa defneemom benim annem erkek kardeşimin doğum sancısı başlayınca döndüğünü söylemişti yani her an olabilir
Yazelerva Masal07_ 37+1 ve 3. Gebelik şu karın aşağıda inme meselesini hâlâ çözemedm inşallah inmiştir 🤣 şimdilik güzel bol eğzersiz yapıyorum hepimizin doğumu kolaylıkla geçer inşallah 🤎
Betulaa defneemom valla belli olmaz son ana kadar ebeler de öyle diyor , o anki sancıyla dönen bebekler varmış, hayırlısı sağlıklısı nasılsa öyle doğsunlar 😊
Yazelerva yagizegemom bol bol squat yap ve o esna da kalcanı sağ sol ve yukardan aşagı hareket ettir. Sağlıcakla kavuş🤎
Ezgifatma2010 Bende 36+3 haftalıgım 22 aylık kızım var o kadar zorlanıyorum ki bulantı desen hat safhada sürekli terliyorum yürüyemiyorum her yerim agrıyor artık dogurmak istiyorum sezeryan olacak inşallah hayırlısı ile bir dogursaydım
tazecikannee abc_def anlıyorsun canım önceden yukarıda yumuşaktır şimdi sert düşük küçülmüş gibi hissediyosun
psikologhb Masal07_ Bende 37+4 haftalık oldum. Son iki gündür karnım sık sık sertleşiyor, bel ve kasık ağrılarım var. Birkaç gün önce doktor kontrolüm vardı nstde sancılar 100ün üstünde çıktı. O günden beri ağrılarım arttı ama açılma yok beklemedeyim 🙈👶🏻🥰
Masal07_ psikologhb beklerken zaman geçmiyor hamileliğim göz açıp kapayıncaya kadar geçti ama son günler geçmiyoooooorrr😂