37+2 deyim. Geceler artık çok zorlamaya başladı hala karbim düşmedi midemi sürekli ağzımda hissediyorum çünkü 😄 hareketlerim zorlaştı iç bacaklarım ağrıyor penguen gibi yürüyenleri şimdi anlıyorum 😄 erken doğum riski yoktu sezeryan düşünüyorum 39. Haftaya gün aldık bakalim