Asenaaaagok bende 37+4 doğurmak istiyorum benimde sezeryan olucak taşıyamıyorum artık bide ağrılarım çok olmaya başladı eşimde çalışıyor benden başka kimse yok evde korkuyoruz ansızın bişey olur diye bebişiniz kaç kilo şuan burdakilerin önceki yazılarına baktım da doğurup kuvezde kalanda olmuş korkuyorum da