ummuhan3
Evleneli 3 sene oldu benim doktorla gittim defalarca hiç bişey olmadığı söylendi klomen kullandım gonal f +çatlama ignesi olmadı daha sonra rahim filmi çekildim onda da tüplerim açık çıktı hiç bi sorun görülmedi eşimde kontrole gitti onda da gayet iyi çıktı
doktor aşılama önerdi öyle başladık bakalım inşallah hayırlı sonuçlar alırız mübarek ayın hürmetine 🤲