Benimde ilk aşılamada tuttu şükür rabbim isteyen herkese sağlıkla sıhhatle tez zamanda nasip etsin şu mübarek ayların yüzü suyu hürmetine 🤲🏻🤲🏻 benim adet gibi kasıklarım ağrıdı hatta hafif lekelenme olunca eşime gelip olmadı kanamam var dedim hatta ertesi gün bişey olmayınca acaba mı dedim meğer yerleşme kanıymış 🤭 sonra doktora gittik tabi beta yapıldı 304 çıktı şok olmuştum ama şükürler olsun tuttu şuan 13 haftalık olmak üzereyim