SKayaa Gulsen701415 normal gebelik testi mi erken gebelik testi mi yaptın canım benim bahsettiğim hassas testler oluyor onlardan yapmalısın normal gebelik testleri idrara geç yansıdığı için beta hcg yanlış sonuç verme ihtimali yüksek
SKayaa Gulsen701415 siz yinede adet tarihinize kadar bekleyin ve testi tekrarlayın ilaç falan kullanmayın derim belli olmaz kiminin geç belli oluyor herkesinki bir olmaz umudunuzu yitirmeyin
Seyhan35 Gulsen701415 benimde bugün 9.günüm. Hayırlı haberler olsun hepimiz için inşallah🤲🏻 var mı belirtileriniz acaba
Esin3641 Bende ganol f ile başladım henüz yumurtam 11 mm istenilen boyuta gelmedi aşılama yapılacakmı bilmiyorum hayırlısı