Bsra-27 valla canım bak benim. Arada çok büyük atak halinde geliyor panik atak geçiriyorum benim takmamam lazım düşünmediğim taktirde bişey olmuyor mesela hamileliğimden beri 4 defa tek hastaneye gitmek zorunda kaldım bunun İçin e doktor hamilesin bişey veremem diyor nefes egzersizleri yap diyor nabzın yüksek diye öyle dünden beri rahatsızım işte ben arada oluyor geçse de iki gündür geçmiyor kendini sen kontrol etmen gerekiyor çunku bişey çıkmıyor yapacak bişey yok 🤦🏻♀️