Ebruaydinn geçmiş olsun canm. Bende az önce geldim hastaneden tüm tahlil.ve tetkiklerimi gösterdim. Doktor kalbin gayet gusel dedi hiç bişey yok çarpıntı herkeste olur dedi. Koşunca yürüyünce herkesin kalbi çarpar dedi e dedim eskiden hissetmiyrodum ki şimdi ne den hissediyorum dedim. Normal bu durum ilacını iç devam ed dedi bu kadar bazen diyorum bende sorun var ama anlamıyorlar bence diyip düşünüyorum