Kızlar merhaba 23 şubatta düşük yaptım beta değerimi sürekli kontrol ettirdim martın 16 sında 3.86 bugün baktırdım 2.7 aradan 6 gün geçtikten sonra yaptırmıştım birde bugün gebelik testi yaptım hafif çizgi gördüm bundan beş gün önce yaptığım da bu çizgi yoktu sizce lütfen yardım edin 🤲