Ozlm7 Elifff7272 kese evet gözüktü Canım bebekte vardı ama kalp duyulmadı henüz adete göre 7+5 iken, 25 Ocak ilk gün adet tarihim
minikmucizem__ Elifff7272 benım ocak 23te kımyasal gebelık kanaması oldu o yuzden doktor bebek ve kalp atışını görünce yenı adet tarıhı belırlıcez dedi Allahın izni ile🤲🏻🤲🏻 o yuzden ne kadarlık bılemıyorum
Yazgulu62 minikmucizem__ yaa arkadasım doktor 6 haftalık dedı uygulamada 7 haftalık onu nasıl duzeltebılırım bana yardımcı olabılırmısın
minikmucizem__ Yazgulu62 daha fazla dıye bı yazı var oraya girip ayarlardan adet tarıhını duzeltebılırsın öyledır heralde yanı dıye tahmın edıyorum
meltemdrn bende 5+1 haftalıgım dun gıttım doktora kese 12cm dedı 10 gun sonra gel kalp atısınıda duyarız dedı hersey suan saglıklı ama hala endıselıyım
meltemdrn cansualtikulac yukardan canım ama hersey yolunda dedı extra kanaman falan olursa benı ara dedı ben daha once dusuk yapmıstım ama onda bole ıyı seyler solenmemıstı oyuzden korku var bıraz
meltemdrn Beyzanur4155 canım bende dun gttım zaten ılk kese gozukuyor sonra bebek normal benımde aynı oldu ama doktr hayet suan ıyı dedı
Cennet_ks Beyzanur4155 geç döllenme olabilir içini ferah tut sen yine bir hafta sonra falan tekrar git mutlaka