minikmucizem__ Ms97 benimde bebek görüldü ama kalp atışı görülmedı 1 hafta daha bekleyelım dedı doktor yoksa malesef kürtaj😞😞
minikmucizem__ Elifff7272 çok geçmiş olsun canım bende kürtaj oldum malesef. Bebek vardı ama dimi kesede
minikmucizem__ Elifff7272 hımm anladım canım. Çok gecmiş olsun Rabbim saglıkla hayırlısıyla tekrar nasıp etsın