minikmucizem__ Elifff7272 canım benım sayfama bak ben atmıştım ama 6 haftalık mı bilmiyorum çünkü benım haftam belırsız☺️☺️
Cennet_ks Elifff7272 beta değerim 1118 ken kese de bebekte görünmüyordu büyük ihtimal 3 haftalık falandı 6+3 de hem bebeği hem kalp atışını duydum 0.59 cm idi
minikmucizem__ Elifff7272 en son adet tarıhın ne zaman? Benım gecen pazartesı kese göründü 10 gün sonrası için bebek ve kalp atışı için çagırdı Allahın izni ile. Bende yarın gıdıcem. Allahın izni ile ikimizde guzel haberler alırız canım🌸🌸🤲🏻🤲🏻
Ozlm7 İ"Elifff7272″#p26885379 canımmm seninde 25 Ocak adet tarihin benimde nasıl geçiyor ben dün gittim duyamadım kalbi kanamam var
Elifff7272 Ozlm7 benim ve vardı lekem ama kesildi kalp atışı için gidicem yarın senin kese gözüktümü var mı fotoğrafı
Ozlm7 Elifff7272 kese evet gözüktü Canım bebekte vardı ama kalp duyulmadı henüz adete göre 7+5 iken, 25 Ocak ilk gün adet tarihim
Yazgulu62 Ncy07 benımde kanamam olmustu pregestan fıtıl kullanıyorum suan acık kahve leke oluyo gecmedı yarın kalp atısını dınlıcez rabbım bızı bebeklerımıze kavustursun sag saglım