Sevda0444 daha yeni gebesin ve anneliğin tadını çıkarmaya bak ☺️
Etrafı sağı solu dinleme herkes birşey söyler 3. Kişiler herşeyi çok biliyor zaten onlara göre bizler birşey bilmiyoruz.
Şuan çok yeni gebesin kanaman vs birşey olmadığı sürece herşey normal mide ağrısı, bulantı, baş dönmesi, bel ağrıları , kasık ağrıları bunlar çok normal ve gebelik boyu devam eden şeyler ☺️ Dış gebeyi de neye göre teşhis koymuşlar anlamış değilim :) beta artışınız nasıl ilk muayeneyi oldunuz mu?☺️