Sevda0444 canım sen eltilerini boşver onlara kalsa herşeyi negatif konuşmaya devam ederler.
Bak sana hikayemi anlatayım. Ben bu gebeliğimde kesemi 4+5 te vajinal ultrason ile anca görebilmişti bir hafta sonrası İÇİN doktor tekrar çağırdı gittiğimde baktı kese büyüyor dedi o ana kadar sıkıntı yoktu 6+3te tekrar gel dedi bebeği görelim gittiğimde bebeğe dair hiç bir şey görülmedi bana dediği şeyde bu oldu bebeğe dair hiç bir şey yok ilaçla keseyi düşürelim olmasa kürtaj dedi o kadar kötü oldum ki anlatamam ilk gebeliğimi kaybetmiştim zaten birde onları duyunca yıkıldım.
Üstelik kanamalarım vardı iki gün sonra başka hastahaneye başka doktora gittim muayne olduğumda ise bebeğimi ve kalp atışını duymuştum bin şükür 🙏
Yani seninde daha çok yeni onun İÇİN çok strese girme kuzum herşey gönlünüzce olsun 💕