OzgeSrc bana da yaptılar ciğer geliştirici. Suyu sınırda ama idare eder dedi şuan hemen alınmalık bi durumu yok dedi kan akışı bebeğin hareketleri kalp atımı güzel çıkıyor ama ona rağmen 37 de alacakmış keşke biraz daha beklese zaten az az alıyor bizde 38-39 olsak biraz daha alır en azından kilosu daha iyi olur ama işte doktorlara da bişey denmiyor 🤷♀️