Bebeğimin büyümesi çok yavaş 30. Haftadan sonra azaldı Peritinalog takip ediyor her seferinde kan akışına suyuna bakıyor bi sıkıntı yok diyor.ben yememe içmeme dikkat ediyorum ama yok kilo almıyor doktor gelişim geriliği tanısı koydu ama çok da sorunlu bebekmiş gibi görmüyor beslenemiyor senden diyor sadece. Yani hiçbir sorun yoksa neden beslenemiyor ki düşünmekten deliricem artık😞 34+4 üm 2 kilo var yok😭 bu arada kafa ve bacak biraz daha haftasına yakın ama göbek çok geri. Böyle olup sağlıklı doğuran var mı