Tuba00 Ece111 maalesef Dr hiç bişey demedi ikizlerde 17-18 haftalık söylüyoruz dedi siz öğrendiniz mi☺️
Slma_aygn aleeyllz12 şuan 15+3 bı kızım var Allah nasip ederse birde oğlum olucak 12+5 de öğrendik cinsiyetini sağlıkla gelsin hepsi şuanda herşey yolunda sayılır cok şükür
Ece111 Tuba00 biri yüzüstüydü uğraştı pozisyon alamadı biri de eşiyle kapatmış dedi yok yani pozisyon alamadı bi türlü sanırım geç öğreneceğiz gibi
Tuba00 Ece111 bizimde birine tahminde bulundu diğerine de pozisyonu uygun değil dedi 17-18 de kesin olur ikizlerde çok karıştırılıyor dedi
Aydan09 aleeyllz12 7ci hafatya kadar cok iyiydi sonradan kanamam ic kanama ve s olustu 5hafta falan surdu yenj yeni hala iyilesiom oda bakalm insAllah tutunuyor yavrum gidioz orgenmeye hep hevesle gidiyorm doktor diyorki poposun karnina dayamis inat edio sanki gostermio normalde eylulde dogmum ama erken dogm riskide varda bakalm insAllah saglkla gelsinde cinsiyetinde orgenemiyozki bseyler alalim🤭
Mineklc aleeyllz12 12 haftalık erkek olduğunu öğrendik pipi ortadaydı 😂bugün 14 hf olduk halsizlik dışında bir sıkıntı yok bir çok şeyide aldık bebek arabası,beşik,ana kucağı,bezler falan filan
Bathy21 Mineklc temiz düzen takıntı bende de var bizim ki kız sanırım o yüzden artık didişir dururruz 😂
Ozge818 aleeyllz12 bız bugun öğrendik nazlı bir kız 🌸 Bir oğlum vardı sımdı bırde kız defterı kapatmıs oluruz🙈 Suanlık sadece zıbın ve avent emzık aldım😂
aleeyllz12 Ozge818 Yaaa sağlıkla gelsin prenses 🥹 bizde bugün öğreniyoruz inşallah bakalım dualarınız eksik etmeyin🥹❤️🤭