15+3deyiz şuan cinsiyetini 11 haftalıkken öğrendik kızımız olucak inşallah 🎀 ilk bebek olduğu için alışveriş listem oldukca uzun 😅 cinsiyeti öğrenir öğrenmez temel eşyaları başladım almaya hamileliğim şükür olsun şuana kadar sorunsuz belirtisiz geçti son 2gündür geçmeyen baş ağrısını saymazsak 😤 hareketlerini hissetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum aranızda hisseden oldu mu