15+3 teyiz bugün🥰 cinsiyeti öğrenmeye 1 nisanda gideceğiz ama çekiniyorum açıkçası sonradan bi şaka olur mu diye 😂😂 halası park yatak aldı onun dışında henüz bir şey almadık cinsiyetten sonra bakalımm ama çoğunluk Eylül bebekleri erkek gibi sanki değil mi 🤔