aleeyllz12 gulsahklkn Ay evet kesinlik onlar aşınması gereken şeyler özellikle indirimde. Sağlıkla gelsin minik kuzu🥹❤️
aleeyllz12 kadertugrul7 Ay hadi inşallah eğer erkekse bencede abisinin minik kıyafetlerini giyer 🥹 sağlıkla gelsin kuzucuk ya
aleeyllz12 ogedag bizim ki tam tersi içerde halay çekiyor mübarek 😂😂 ama öğrenemedik ay evet sağlıkla gelsinler de
Tuba00 Ece111 Amin sağol canım☺️Senin bebişlerde sağlıkla gelirler inşallah🤗Benin üç gündür falan baş ağrısı var şimdiden nefes darlığı oluyor son aylarda kendimi düşünemiyorum bile perşembe günü öğrenicez inşallah👶👶
Ece111 Tuba00 Aynı şeyleri yaşıyoruz canım bende aynı durumdayım. İnşallah Allah gönlünüzdekini nasip eder🤗
cagla9094 12+4üz doktorumuz henüz cinsiyetini söylemedi 10 gün sonra gidicem söyler diye düşünüyorum🌸
Ece111 Tuba00 yok canım ikinci gebelik ikizler süpriz oldu bize o kadar korunmaya rağmen hayırlısı bakalım
Gebeysek1 aleeyllz12 midem bulanıyor hala. Sürekli bir bulantı ekşime hali. Ağırlaşıyorum galiba birde. Cinsiyetimizi öğrendik, erkek 😅 odası hazır mobilyalar falan kuruldu, indirim vardı aldım. Kıyafet alımına yeni başladım. Biberon ve reflü yatağı da aldım
Aysemhmt Aysegul_3838 amin nasip hep kızım olsun istiyorum hala bi ümitleniyorum belki bna süprizdir kız olur diye 😊 ama erkek hissediyorum diğer oğullarımda da öyle hissettim yanılmadım.. Bazen de bana herkes diyor ümidini kaybetmişsin bence kızdır
Aysegul_3838 Aysemhmt hayırlısı olsun inşaallah kızdır ben hamileliğimi öğrendiğim günden belli kız hissediyorum inşaallah kızdır 12 haftalıkken gittiğim de yüzde 90 kız dedi özel bide cuma gideceğim inşaallah 15 oluyoruz tam