aysesultann Ssmyy_ amin teşekkür ederim ☺️ ben genetik geçmişim den dolayı kendi isteğimle sezeryanıı seçtim hem annemin doğumları hem ablamın çok riskli geçti bende de öyle bi ihtimal vardı bütün tepkilere rağmen sezeryanı sectim 😂
Seherak Adaderen2808 özel bişey yapmadım inanın normal beslendım bebek benden çok çekmiş demir ve b12 eksıklıgım var kendım toplamda 8 kilo aldım çocuk sömürmüş beni😂
Binnaz01 Ssmyy_ benim doktorum 36+3 te gün verdi 2 hafta sonrasına diye yani nasipse 38+3 te doğum olacak
Elifbklmz Adaderen2808 canım kaşar yumurta fındık ceviz muz her sabah pekmez yiyeceksin bunlar mükko kilo aldırıyor çocuğa forumda hep bunlar geçiyor kilo aldırrıcı olarak
esiaks Ssmyy_ benim oğlan da 38. Haftada 4 kiloyu bulacak. Öyle söyledi doktorum. Gözüm normal doğumu kesmiyor. Sezeryan olsun istiyorum 😬
Ssmyy_ esiaks benimde aynı gözüküyor normal olsa epidural prenses doğum istiyordum korkmuyordum 😅 önemli olan bebişlerin sağlıkla gelmesi ha sezeryan ha normal sağlıklı olsunlarda