Merveincim işte insan ister istemez üzülüyor kafaya takıyor canim annenin minyonluk,genetik faktörler,düzenli beslenemeyiş kilo durumunu etkiliyor ama sana şöyle diyim doğumda 2 ila 4 kg arası normalmiş sağlık açısından sorun yoksa üzülmeye gerek yok farkettigime göre zayıf bebekler daha güçlü oluyor sanki birden kilo alıyorlar doğduktan sonra 😊