Meryem_79 Esraa091113 doktor ne dedi peki kilosu hakkında benimki 29+1 de 1157 kilodu zayıf dedi bana
Kahyaasena Mommyy0708 benim bebe şişko ya 2.200 gram 31+5 haftalık daha doğuma kadar olur galiba 3 buçuk 4
Seherak 35+2 bugün kontrolümüz vardı 3.400 niye bu kadar tosbik anlamadım sağlıklı olsun inş çok daha fazla almaZ🫣😃
ilkimbebee Kahyaasena maşallah ne yediniz bu kadar :) ben kuruyemiş pekmez laşar tüketilmesi gereken neyse hepsini yiyorum genetik heralde benim kız 31+5 1630 gr doktor haftasına göre gayet iyi dedi ama bilemedim zayıf mı
Adaderen2808 Dilara_ctn Benim 1800 çıktı ne yemem lazım kilo alması için 31 haftalığız kilosu az mı bilemedim genelde herkesin bu haftalarda 2000 üzeri doktorumuz bir şey demedi gerçi ama siz nasıl besleniyorsunuz günlük bir beslenme rutininiz var mı
Elifbklmz Adaderen2808 canım kaşar yumurta fındık ceviz muz her sabah pekmez yiyeceksin bunlar mükko kilo aldırıyor çocuğa forumda hep bunlar geçiyor kilo aldırrıcı olarak
babymom_8 Adaderen2808 Canım yemek önemli kesinlikle ama 2 defa tecrübe ettim stresli olduğum haftalarda ve ayda çocuğum hep geride kaldı bugün de aynısı oldu
Ssmyy_ selinsmother aslında normal istiyorum ama 4 kilodan sonra doktorlar sezeryana sıcak bakıyorlar benim doktorum yada öyle
esiaks Ssmyy_ benim oğlan da 38. Haftada 4 kiloyu bulacak. Öyle söyledi doktorum. Gözüm normal doğumu kesmiyor. Sezeryan olsun istiyorum 😬
Seherak Adaderen2808 özel bişey yapmadım inanın normal beslendım bebek benden çok çekmiş demir ve b12 eksıklıgım var kendım toplamda 8 kilo aldım çocuk sömürmüş beni😂
Viyanronya Adaderen2808 benimde aynı 31 haftayken 1800 gr 43 cm boy dedi normal yani bence stres yapma sağlıklı olmaları en önemlisi🤭 düşün ben çocuğa kilo yapan herşeyi yememe rağmen öyle birazda genetiklik mi şans mı bilemedim🤦🏻♀️