Marinedeniz Ezgikrdy canim birsey daha soracagim kusura bakma gazi hastanesi mhrs de cikmiyor ozel mi oldu orasi :/ ya da kadin dogumcu mu yonlendiriyor acaba oyle mi randevu almak lazimki
Ezgikrdy Marinedeniz Yok estagfurullah ne kusuru benim gittigm ucretli taraf oldugu icin orasida mhrsden randevu vermiyor sinirli sayida hasta aliyor zaten ancak gidip sekreterle gorusmek gerekiyor
Ezgikrdy Marinedeniz birde normal kadin dogum kisimi acayip kalabalik hic tavsiye etmem orasini saatlerce sira bekledigim oldu kac kere
Marinedeniz Ezgikrdy ben ikili test yaptirdim dusuk risk cikti ama kesin tani koyulmuyor dedi doktor yasimdan dolayi (34,8 yasindayim) amniosentez yapabiliriz felan deyince korktum ben de onu yaptirmak istemiyorum cunki
Ezgikrdy Marinedeniz Marinedeniz peki ultrason bulgularinizda herhangi bi sknti varmiydi aynen bencede onceliginz fetal dna olsun amniyosentez en sonra secenek demisti banada
Marinedeniz Ezgikrdy ucretli tarafin randevu numarasi felan varmi canim peki ? Sizin gittginiz kadin dogum bolumune gidip o zaman doktor yonlendircek sanirim. Testin fiyati iyi geldi iki yere sordum 5000 dedi digeri 6000 dedi :/
Marinedeniz Ezgikrdy normal cikti dedi doktor canim ama direk amniosentez oneriyoruz deyince kafami karistirdi icime kurt dusurdu
Tugbayildiz21 heg33 bende 13.haftada CVS yaptırdım işlem aynı şekilde yapılıyor bebeğin eşinden alındı su. Çok şükür benim sonucum güzel geldi darısı sizlere. Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin
Ezgikrdy Marinedeniz 312) 202 59 19 - (312) 202 59 21 - (312) 202 59 32 Bu numalarin hepsni ara canim hangisi acarsa artik
Ezgikrdy Marinedeniz bende amniyosentez yaptirmak istemedim icinizi ferah tutun Allahin izniyle bisey ckmaycktir insallah
Ezgikrdy Marinedeniz Canim buda genetik bolumu iletisim numarasi (312) 202 46 36 belki disardan da gelip yaptirabilirsnz illa takipli olmaya gerek kalmadanarayip onuda ogrenebilirsnz fiyatini
Tugbayildiz21 Marinedeniz evet var demişti kanama olabilir dedi size dendiği gibi 1 hafta yattım evde ağır kaldırmadım vs ama çok şükür hiçbir yan etkiyle karşılaşmadım. Doktoruma güvendim bu konuda sağolsun çok da iyi geçti
babyandmomyy heg33 kesinlikle katılıyorum bunlar sonuçta genetik rahatsızlıkların testi tedavisi olmayan. sonradan genetik bir rahatsızlık olmayacağına göre bence yaptırmanız iyi olmuş. sonra ki durumların tedavisi mümkün olabilir
Ezgikrdy Marinedeniz ben aldim sonucumu smdi hamd olsun dusuk risk cikmis herhangi bi sorun yok insallah darisi size olsun hayirla saglikla 🤲😍